November 12, 2012

Работи што никогаш нема да ги чуеш во дискотека

Преходно: Работи што никогаш нема да ги чуеш во Чаир
  • Ах, не го знам овој на врата.
  • Еј супер, нема гужва.
  • Леле парови не пуштаат.
  • Не, немам 18 години.
  • Јас со мајка ми сум дојден.
  • Не, не го познавам газдата на дискотекава.
  • Незнам ни еден менаџер внатре.
  • Кај се пали светло?
  • Едно нес, нематено.
  • Џус од брусница, ќе ве молам.

  • А салатичка нешто за со узото?
  • Ова не е мојата песна.
  • Уф, ама е тивко.
  • Уф, ама е комотно.
  • Ајде да не ги соблакаме јакните, можеби ќе сметаат на сепарето.
  • Не бе уживај не ми објаснувај кај сте, ќе ве најдам.
  • Леле те згазив? Извини.
  • Сакам само да позборуваме на гео-политички теми.
  • Што ќе ми е твојот број?
  • Мислам дека доволно пиевме.
  • Премногу испив, ќе ја оставам колата и ќе одам со такси дома.
  • Премногу испив, неможам сега да те мувам.
  • Мислам дека е непристојно да мочам во лавабото, ќе почекам во редот за во тоалет.
  • Леле ама ти се грди штикливе!
  • А бе не тагнувај на фејсбук.

  • Имам идеја, ајде да не се сликаме цела вечер.
  • Многу ми е пријано на штикливе.
  • Секако дека имам ситно да ти вратам кусур.
  • Еј од кога не сме се виделе. Немој да ми се јавуваш за да пиеме кафе.
  • Вбитола поубое.
  • Диџејот вечерва пушта одлична музика од ист жанр.
  • Еј Бени пее нова песна.
  • Еј Дени пее нова песна.
  • Многу беше фин тој на врата, одма не пушти.
  • Решив вечерва да не се шминкам ич.
  • Еј види ја таа што збори со дечко ти ама е добро облечена и фина.
  • Сама ќе одам во WC.
  • На караокево вечерва, сите испеаа навистина многу убаво.
  • Вечерва сме искочени само машки, ајде да играме на оваа песна, сакате?
  • Веќе 10тина години дискотекава има исто име и ист газда.
  • Многу е поубаво да одиш на концерт во дискотека, него во концертна сала.
  • Да, да продолжни да раскажуваш, се те слушам.
  • Ти текнува тогаш кога не бевме пијани, и...
  • Леле келнеров досаден на секои 2 минути доаѓа.
  • Ау што убаво чисто во WC-во.
  • Ќе одам да мочам, не ми држи врата, ОК е.
  • Сакаш да помуабетиме наместо да се тепаме, мислам дека сме и двајцата многу пијани, нели?
  • Ми ставија повеќе во чашата од што требаше.
  • Дечко, ти со камерата, од кадевечер, нас три не нѐ сликај.


No comments:

Post a Comment